2. Családtagomat szeretném biztosítani!
Vannak olyan cégek, ahol be tud csatlakozni a családtag a biztosítási csoportba, van ahol csak a felnőtt, van ahol ez nem lehetséges. Az viszont biztos, hogy mi meg fogjuk oldani a család egészségügyi védelmét is. Forduljon közvetlenül, várakozás nélkül ügyfélszolgálati munkatársunkhoz!
3. Biztosítók szolgáltatásai kapcsán panasz bejelentések
Aki dolgozik, hibázik is. Minden biztosítónál van egy konkrét személy, aki segít a pillanatnyi fennakadások leküzdésében. Az Ön egészsége az első számunkra! A mielőbbi szolgáltatás érdekében kérjük, hogy jelezze panaszát részünkre, mi készséggel segítünk minden fennakadásban!
4. Biztosítókkal számlázási, elszámolási kérdések
A Biztosító társaságok jellemzően minden hónap 20.-ig várják a rákövetkező hónapra vonatkozó változások lejelentését, a megszokott formátumban. A legtöbb biztosító esetében ezt mi továbbítjuk feléjük, hogy minimálisra szorítsuk a hibalehetőséget.
A következő havi számla –ezen változások időben való beérkezésekor- már tartalmazza a díjkülönbséget. Ha később érkezett be, akkor azonban nem. Általában ilyenkor a későbbi számlák fogják tartalmazni visszamenőleg a díjkülönbséget.
A tényleges csoportos biztosításként kezelt szerződések esetében a díjak nem követik a változásokat, amennyiben 5%-on belül mozog a fluktuáció. Elszámolás a kármentességi bónusz kiszámolásakor, év végén történik.
Bármilyen egyéb eltérés vagy kérdés esetén forduljon hozzánk bizalommal! Több, mint 15 éves rutinunk van az ilyen elszámolási és számlázási kérdések tisztázásában! Forduljon telefonos várakozás nélkül munkatársunkhoz!